Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Zakupy w Diverse za 6,90 zł ?



Tak, to prawda. A zaczęło się tak... kupiłam u nich torbę co pokazywałam na blogu. Torba owa niestety zaczęła się szybko zużywać przy rzadkim noszeniu. Pękały rączki obtarła się na dnie na rogach i z przodu...Od ponad roku zbieram wszystkie paragony za i odzież i buty. Wygrzebałam swój za torbę i poszłam dokładnie 1 grudnia do sklepu z reklamacją. Powiadomiono mnie, że jak już rozpatrzą moją reklamacje to dostane sms. Tak tez się stało w czwartek. Z treści sms wynikało, że należy mi się wymiana. Pomyślałam sobie " o nieee wymienili mi na ten sam model tylko inną sztukę..." Na szczęście okazało się, że dostałam kartę podarunkową z nabita kwotą, jaką wydałam na na torebkę plus 20%. Wczoraj tam poszłam z moim J. i na prawdę ciężko było coś wybrać oprócz upatrzonych spodni i T-shirtu... koszula w kratę za 89,99 zł....podobne też w tym sklepie kupiłam na wyprzedaży w lato za 29,99 zł także 100% bawełna... Przymierzyłam jedną z myślą, że jest bardziej przeceniona, jednak za te prawie 90 zł dałam sobie spokój.




O to co kupiłam:
- bordowe jeansy rozmiar M 47,99 zł



- szary T-shirt z napisem, który mnie zabił na miejscu i musiałam go mieć :D rozmiar S 23,99 zł



- niebieska bluzka na długi rękaw z suwakiem  rozmiar S 31,99 zł



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)