Łączna liczba wyświetleń

środa, 4 grudnia 2013

Projekt denko Październik/Listopad 2013

Nie ma tego dużo, ale są także perełki.

Co zużyłam?

-Wibo Growing Lashes...totalna porażka więcej pisałam o nim tu http://szkielkopisze.blogspot.com/2013/11/recenzja-wibo-growing-lashes.html

-Nivea  Żel do mycia twarzy- beznadziejny produkt- na pewno trafi do bubli roku

-Garnier Szampon olejek arganowy i żurawina- super produkt- będzie recenzja

-Eveline Płyn micelarny- zwykły płyn- bardzo tanio kupiłam go w biedronce, szału nie robi

-Yves Rocher Żel pod prysznic- kolejny już mój żel z tej firmy i nie zamienię ich na inne :)

-Nuxe Mini żel pod prysznic- fajny żel, ale nie powalił mnie na kolana

-Interfragrances Seboradin szampon do włosów- ulubieniec- też będzie recenzja :D





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)