Łączna liczba wyświetleń

środa, 25 grudnia 2013

Czym pachnę? How do I smell ? xD

Dziś przychodzę do Was e zbiorem zapachów zamkniętych w szklanych buteleczkach :) Nie będę się tutaj wypowiadać o nutach zapachowych, które możecie znaleźć chociażby w internecie oraz o trwałości, bo zawsze wydaje się, że ich nie czuć po 5 min, ale inni je wyczuwają :D Wyjątkiem jest So Elixir.

i tak o to prezentuje się



Halle Berry- edp 50 ml: zakupiona na Allegro i z tej samej linii zapachowej dezodorant perfumowany 75 ml
Bardzo ładny zapach, który moim zdaniem pasuje i na dzień i na wieczór. Przez internet pamiętam, że z przesyłką zapłaciłam o wiele mniej niż w drogerii za wodę perfumowaną. Musze także wspomnieć o buteleczce, która jest bardzo elegancka, klasyczna i zwraca na siebie uwagę :D Obecnie używam małej buteleczki z weekend kit z Sephory, do której przelewam perfumki na wyjazd :)

Yves Rocher- So Elixir edp 50 ml. Był to gratis do zakupów przez internet z ich strony. Najlepsze perfumy jakie miałam do tej pory. Intensywne i trwałe, bo nawet ja je czuję. Tym razem to zapach zdecydowanie na wieczór. Opływowy flakonik o kształcie gruszki z bardzo grubym dnem jest klasyczne i dobrze trzyma się w ręku. Zużycie znikome, bo używałam ich kilka razy dopiero. Jestem w trakcie wykańczania reszty pachnideł
:D

Yves Rocher- Smoothie Ananas/Kokos edt 100 ml. Cudowny zapach, który koajrzy mi się z drinkiem o nazwie "Sex On The Beach" :D Pamietam, że to był gratis do jakiegoś zamówienia w 2011 roku. Zapach pochodzi z kolekcji limitowanej na lato 2011. Zapach nadaje się na każdą porę dnia, szczególnie na lato :D

The Body Shop- Mango Body Mist 100 ml. Baaaaardzo soczysty zapach. Kupiłam 2 flakony na promocji będąc w Gdańsku. Po powrocie zostałam z tylko 1, ponieważ drugi zabrała mama xD Na wiosnę i lato coś wspaniałego. Muszę dodać, że jak na mgiełkę zapach utrzymuje się dość długo. Czasem go czuje jak szybciej idę lub się po prostu gdzieś spieszę :D

Nuxe- Huile Prodigieuse 10 ml. Ten suchy olejek podczas zimowych dni używam jako perfum. Ten olejek ma bardzo ładny, niespotykany zapach, który czuć na skórze przez kilka godzin. Małe rozmiary szklanej buteleczki sprawiają, że idealnie pasuje do torebki czy na wyjazd :)


Uff i to wszystko co obecnie posiadam na półce. Na razie nie planuję żadnych zakupów zapachowych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)