Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 12 grudnia 2013

RECENZJA: Garnier Ultra Doux Szampon Ochronny Olejek Arganowy i Żurawina




Miałam te recenzje zrobić wieki temu i jakoś mi się zapomniało. Jak przygotowywałam notkę o zdenkowanych ostatnich to pojaśniało mi dopiero w głowie :D Kupiłam go bez uprzednio przeczytanych recenzji o nim jak i o całej serii Ultra Doux. Nawet ostatnio znalazłam 50 ml tego szamponu przelane do butelki podróżnej :D także mogę się nim jeszcze trochę nacieszyć, choć butelka po szamponie już wyrzucona. W składzie jest niestety SLS i ogólnie cały skład na kolana nie powala, ale wyciąg z pestek żurawiny jak i olej arganowy w składzie widnieją. Serdecznie polecam ten szampon :D


Plusy produktu:

-bardzo wydajny
- piękny zapach
-nie przesusza włosów
- dość tani, na promocji za 8-9 zł za 400 ml
- włosy farbowane wyglądają lepiej podczas jego użytkowania


Jak dla mnie produkt nie ma minusów:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)