Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 grudnia 2013

Prezent od Mikołaja :D

Mój Mikołaj  się bardzo dobrze sprawił

Dostałam od niego skośnie ścięty pędzel do różu i bronzera z Yves Rocher :D

To był mój must have od dawna. Nigdy nie miałam pędzli z tej firmy więc zobaczę jak będzie się sprawdzał. Wychodzi na to, że moja "kolekcja" pędzli składa się z pędzli, gdzie każda sztuka jest z innej firmy :D

Przynajmniej mogę przetestować kilka :)

Tak więc Mikołaj stwierdził, że chyba byłam grzeczna do tej pory xD



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)