Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Nuxe haul 3





Zauważyłam, że jak już się zakocham w jakieś marce to już koniec. Będę Was zasypywać notkami z haul'ami lub recenzjami i projektami denko z tej firmy. Pani konsultantka z apteki wysłała mi sms na jakiś tydzień przed akcją i specjalnie dla mnie odłożyła osławiony balsam do ust, którego poprzednim razem nie było, zakupiony za 29,99 zł ( cena bez promocji 39,98 zł). Kupiłam także wodę micelarną, różaną za 35,21 zł (bez promocji 46,94 zł ). Przemiła Pani dała mi do zakupów też zestaw 3 mini produktów, w tym żelu do mycia twarzy i ciała, który chciałam przetestować. Dostałam także w sumie 13 próbek: balsamu do ciała, kremu pod oczy na pierwsze zmarszczki oraz kremów przeciwzmarszczkowych. Po raz trzeci jestem bardzo zadowolona. Kupiłam to, co chciałam i na dodatek mój J. skusił się na sztyft do ust, więc teraz częściej będę całować jego usteczka :D :D :D


Po pewnym czasie użytkowania chcę porównać sztyft i balsam w słoiczku i zobaczyć, który lepszy :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)