Łączna liczba wyświetleń

sobota, 17 października 2015

Estée Lauder, Clarins i Clinique- Nowe podkłady/ New foundations

Cześć Wszystkim!

Dziś będzie premiera 4 nowych w mojej kosmetyczce podkładów w tym jednej nowości w perfumeriach. Odkąd zauważyłam, że te nawet droższe, drogeryjne podkłady nie bardzo sobie radzą z moją cerą, postanowiłam kupić coś z wyższej półki cenowej. Także chętnych  zapraszam do czytania  dalej.



Podkłady jakie wybrałam to od lewej do prawej:
* Clinique Beyond Perfecting Powder Foundation+ Concealer odcień 0.5 breeze (VF-P)- nowość 135,20 zł- Sephora ze zniżką 20%

* Estée Lauder Double Wear Light Stay-in-Place Makeup SPF 10 odcień 0.5 143,20 zł-Sephora ze zniżką 20%

* Clarins Everlasting Foundation + SPF 15 w odcieniu 103 Ivory- ta mała próbka gratis :D

*Clinique Anti- Blemish Solutions Liquid makeup odcień 01 fresh alabaster 139 zł- strona Clinique






Odcienie od lewej do prawej:
Clinique Anti- Blemish, Estée Lauder DWL i Clinique Beyond Perfecting

Jakby ktoś pytał to kupowałam najjaśniejsze dostępne odcienie :)

Jestem bardzo ciekawa jak takie bądź co bądź relatywnie drogie podkłady mi się sprawdzą po dłuższym używaniu.

Każdego już używałam, jednak to za wcześnie na wygłaszanie konkretnych opinii o produkcie. Może Wy macie jakieś zdanie o tych podkładach? Napiszcie w komentarzach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)