Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Nowości- produkty do włosów/ New products for hair

Cześć Wszystkim!

Ostatnio skorzystałam z  promocji w Rossmannie kup 2 produkty marki Gliss Kur i weź 3 z półki gratis. Produkty same w sobie są już przecenione więc taka promocja jest świetna moim zdaniem.Uwielbiam odżywkę ekspresową z tej firmy, o czym pisałam w ulubieńcach roku 2015, więc postanowiłam kupić coś jeszcze. Słyszałam także na youtube dużo dobrych opinii o szamponie z Schaumy, wersji kokosowej, także stwierdziłam, że dam mu szansę ponieważ uwielbiam wszystko, co kokosowe. Yves Rocher jest firmą, z której uwielbiam odżywki z mleczkiem z owsa. Ostatnio były lekko przecenione więc kupiłam 2. Z Garniera miałam kiedyś odżywkę, również w tej szacie graficznej, ale była niesamowicie niewydajna. Miejmy nadzieje, że chociaż szampon będzie lepszy, bo muszę przyznać zapach jest super :) 

Od lewej:

Schauma Odbudowa i Pielęgnacja Szampon z masłem shea i ekstraktem z kokosów do włosów suchych i zniszczonych

Gliss Kur Ultimate Repair Ekspresowa Maseczka Regeneracyjna do mocno zniszczonych włosów

Garnier ultra Doux Szampon Odbudowujący olejek z awokado i masło karite do włosów suchych i zniszczonych

Gliss Kur Hair Repair Liquid Silk szampon do włosów matowych i łamliwych

Gliss Kur Hair Repair Serum Deep-Repair odżywka do włosów ekstremalnie nadwyrężonych

Gliss Kur Hair Repair Total Repair Ekspresowa Odżywka Regeneracyjna

Yves Rocher Jewabista odżywka z mleczkiem z owsa

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. To prawda :) chociaż biorąc pod uwagę to, że myję włosy codziennie to małe zapasy zawsze się przydadzą.

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)