Łączna liczba wyświetleń

piątek, 2 października 2015

Warsaw Trip 2- MAC Haul

Cześć Wszystkim!

Dziś będzie moja miłość, czyli nowości z MAC. Wykorzystałam kupon z Grazi, dzięki któremu odebrałam gratis 1 szminkę. Niestety nie mogłam tej gratisowej wybrać jakiej chcę, tylko z puli 3 kolorów wybranych już wcześniej. Było ich kilkanaście w piątek, ale ja przybyłam do Warszawy dopiero w niedzielę. Do wyboru był ostry pomarańcz, ciemna prawie czarna śliwka oraz pomadka o wdzięcznej nazwie Myth. Wzięłam tę, bo wybór był prawie żaden, i to chyba też tzw. fuksem bo byłam 3 klientką tego dnia w sklepie MAC w Złotych Tarasach. Wszystkie rzeczy poniżej pokazane oprócz tej gratisowej pomadki były już jakiś czas na mojej liście. Za całe zakupy zapłaciłam 412 zł.


Eyeliner w słoiczku Fluideline Blacktrack, Błyszczyk Lipglass Pink Poodle mini wersja oraz Strobe Cream mini wersja.


Od lewej Girlie (Satin), Sweet Lust (Lustre) i Swish (Frost)

Po lewej Plink! oraz Myth

Bliżej zegarka Plink! (Lustre) oraz Myth (Satin)

Oklaski należą się mojemu chłopakowi, który sam wybrał w sklepie pomadkę i jest nią Plink! :)

P.S.- spodziewałam się lepszej obsługi w sklepie MAC, do tego pani z obsługi z czerwonymi zębami od szminki... Warto było tam zajrzeć żeby zobaczyć kolory na żywo, które na stronie internetowej odbiegają od rzeczywistości, ale jednak wolę zakupy robić przez internet. Pewnie następnym razem tam zajrzę jak uzbieram puste opakowania na wymianę za szminkę :)

tutaj haul z The Body Shop
http://szkielkopisze.blogspot.com/2015/10/warsaw-trip-1-body-shop-haul.html


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)