Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 20 października 2015

Caudalie Haul

Cześć Wszystkim!

O firmie Caudalie słyszę co róż to na Youtube lub czytam na blogach. W końcu sama postanowiłam coś sobie sprawić, szczególnie, że bardzo cenie sobie francuskie marki makijażowe. Tak padło na Caudalie. nie chciałam kupować 1 lub 2 kosmetyków więc najlepszym dla mnie rozwiązaniem było kupienie zestawów. Akurat w Aptece w centrum handlowym w Toruniu było 30% obniżki ceny na kosmetyki tej marki. Kupiłam w sumie 3 zestawy. Teraz jestem posiadaczką pianki do mycia twarzy, oczyszczającej maseczki, peelingu, olejku do ciała, włosów i twarzy jak i płynu micelarnego, żelu pod prysznic oraz sorbetu do ciała :D




Czeka mnie chyba czas próbowania, wyrabiania opinii, po którym przyjdzie czas na recenzje. Akurat w związku z moim wyjazdem do Łodzi w przyszłym tygodniu muszę zabrać ze sobą kilka miniatur żeby walizeczka nie była za ciężka. Dlatego też do 28.10.15 pojawi się jeszcze jedna notka i kilka dni przerwy ze względu na zbliżającą się obronę pracy magisterskiej :) Po 28 października będę mieć już więcej czasu na bloga. Teraz spadam do notatek i "Kochanicy Francuza".

2 komentarze:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)