Łączna liczba wyświetleń

piątek, 23 października 2015

Clinique and Estée Lauder Haul

Cześć Wszystkim!

Tak jak obiecałam dziś jest notka, ostatnia notka przed 28.10 :)

Zachęcona zamówieniem na stronie Clinique, kupiłam w Douglasie i Sephorze kilka miniatur produktów tych firm. Posiadam zestaw 3 kroków dla skóry suchej do zamówienia przez internet dostałam gratis 2 miniatury, które sama mogłam sobie wybrać: płyn do demakijażu i scrub do twarzy. Skorzystałam wtedy także z kuponu z gazety i dostałam kosmetyczkę z 4 miniaturami. W perfumeriach dokupiłam jeszcze miniatury Clinique BB cream, moisture surge, zestaw 3 kroków mini do cery tłustej i Estée Lauder Day Wear Sheer Tint Moisturizer.






Także wielkimi krokami zbliża się okres testów i recenzji na blogu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)