Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 8 października 2015

Warsaw trip 4-Bath&Body Works haul

Cześć Wszystkim!



Dziś 3 część moich zakupów z Warszawy tym razem Bath&Body Works. To była moja w sumie druga wizyta w tym sklepie w moim życiu. Pamiętam, że podczas 1 nie mogłam zrozumieć o co tyle szału i kupiłam tylko 1 żel/piankę do mycia rąk. Teraz zostałam porażona piorunem, a już widząc promocję 3 za 2 i słysząc tekst Pani z obsługi sklepu- "Ta promocja bardziej się Pani opłaca niż ta z gazety"- postanowiłam zaszaleć. W sumie za całe zakupy tutaj pokazane zapłaciłam 592.04 zł, a w tym 4 produkty za 1 grosz. Świece są dość drogie- 89 zł, ale biorąc pod uwagę, że jedną i tak brałam dla mamy i jedną chciałam dla siebie to grzechem byłoby nie wziąć 3 za 1 grosz :)  w tym sklepie także jest możliwość zrobienia zakupów przez telefon* - tak powiedziała Pani w sklepie i tako rzecze fejsbuk :)





Spiced Pineapple Samba 411 gram




Oahu Coconut Sunset 411 gram




Cinnamon Sugared Doughnut 411 gram


Żele pod prysznic Oahu Coconut Sunset, Hawaii Passionfruit Kiss oraz Love&Sunshine


Mgiełki do ciała Hawaii Passionfriut Kiss, Sweat Pea, Beautiful Day oraz Tahiti Island Dream


Jedyny balsam Tahiti Island Dream


Tutaj wszystkie te cudowności razem :) Świeca Oahu pali się codziennie po godzince na wieczór już od poniedziałku, mgiełka Tahiti chodzi ze mną w torebce, a żel pod prysznic Tahiti (niepokazany na zdj) towarzyszy mi pod prysznicem :) W końcu po to się kupuje żeby używać :)

tutaj link do poprzedniej notki z haulem z The Body Shop  

http://szkielkopisze.blogspot.com/2015/10/warsaw-trip-1-body-shop-haul.html

oraz haulem z MAC

http://szkielkopisze.blogspot.com/2015/10/warsaw-trip-2-mac-haul.html

i z haulem ciuchowym

http://szkielkopisze.blogspot.com/2015/10/warsaw-trip-3-haul-ciuchowy.html

* postanowiłam dokonać zakupu jeszcze dodatkowo przez telefon, częściowo z ciekawości jak takie zakupy wyglądają. Niestety kurier zgubił moją paczkę :/ Czekam teraz, po telefonie Pani ze sklepu B&BW, na rozwiązanie całej sytuacji.

6 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam ich żele antybakteryjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat żelu antybakteryjnego nigdy nie miałam, ale następnym razem pewnie się skuszę :)

      Usuń
  2. jak ja kochma BBW , u nas tak tanio moza kupic ze szok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na youtube ile vlogerki płacą za świece chociażby. Ceny w Polsce są strasznie wysokie, dlatego nie wyobrażam sobie kupować tam bez żadnych promocji czy zniżek.

      Usuń
  3. Jako ostatnia na świecie... nie znam tych produktów, nigdy nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego, fajnie jest odkrywać nowe produkty z nieznanych wcześniej marek :) Jeśli lubisz nietuzinkowe połączenia zapachów to pewnie znalazłabyś coś w tym sklepie.

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)