Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 13 października 2015

Tiger- nowe nowości :D

Tiger to jest ten sklep, do którego wejdzie się raz i będzie się wracać. Ja przepadłam od kiedy weszłam pierwszy raz do tego sklepu w Łodzi. Teraz byłam w Toruniu i kupiłam sporo fajnych rzeczy :D



Kotkowy piórnik/kosmetyczka, mój przechowuje mazaki i długopisy (10 zł)


Gumki do wycierania w kształcie szminek :D powędrują do moich uczennic (6 zł)


mina morska jako uroczy stworek do pilnowania słuchawek (4 zł)


Świecące lampki: sowa (6 zł) i dynia (4 zł)


Lampka w akcji


Przeurocze notesy jeden ciasteczko (6 zł) a drugi czekolada (6 zł)- mama dostała czekoladę, a  jej koleżanki w pracy oszalały :) 


długopisy- od lewej- z kolorowymi rzeczami latającymi w te i z powrotem (6 zł), 3 pak długopisów w fajny wzorek (6 zł) oraz coś co sprawiło, że przeniosłam się do lat dzieciństwa, czyli długopis na kilka kolorowych wkładów :D (6 zł)

Cieniutki piórniczek na długie, ale drobne rzeczy (8 zł), notes w kształcie kawałka ciasta (10 zł) oraz hit sieci, czyli kolorowanka (6 zł)



Lustro stojące za całe 15 zł! Wypróbowane i mogę polecić


kolorowanka w środku



wazonik, który ja kupiłam jako schowek na pędzle do makijażu (10 zł)

P.S.- ceny dodam później jak znajdę paragon :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)