Łączna liczba wyświetleń

środa, 9 maja 2018

Nowe ubrania z H&M i nie tylko

Cześć Wszystkim!


Nareszcie (25.04) dotarło do mnie moje zamówienie z H&M, które złożyłam w sobotę 14.04.18. Wysyłka mojego zamówienia się opóźniła i nie ukrywam, że oczekiwałabym w związku z tym jakieś rekompensaty, ale chyba próżno czekać na taki zwrot sytuacji. Po prostu postaram się nie zamawiać poprzez stronę tego sklepu już rzeczy. Dobrze, że nie było tam niczego na ślub, bo bym się wściekła.















Tę bluzkę kupiłam już przed Wielaknocą i tak mi się spodobała, że postanowiłam kupić następną w kolorach odwróconych. Koszt to 39,90 zł, moją kupiłam z rabatem 10%.












Kilka lat szukałam tego typu kurtki jeansowej i w końcu ją znalazłam. Bardzo zależało mi na tym żeby z tyłu kurtka była odpowiednio długa. Dodatkowo w tej kurtce tak jak i mojej czerwonej również z H&M wewnątrz są wkładane kieszenie, co jest mega super rozwiązaniem. Wkładam tam kartę płatniczą lub telefon kiedy słucham muzyki ze słuchawek. Kurtka kosztuje 149,90 zł, za moją zapłaciłam 119,92 zł.









Na zdjęciu wiem, że nie wygląda, ale to czarna bawełniana bluzka z szerszymi rękawami. Na jesieni kupiłam taką samą tylko jasnoniebieską i od tamtej pory szukałam tego modelu w innym kolorze. Bluzka kosztuje 79,90 zl, za moją zapłaciłam 63,92 zł.




W C&A kupiłam 2 zwykłe podkoszulki na ramiączka, które są regulowane. Kupiłam czarną i cielistą wersję, ale już wiem, że muszę kupić więcej. Każda kosztuje 15 zł. Jutro jest w tym sklepie 25% obniżki, więc na pewno się wybiorę.





W tym sklepie kupiłam również taką bluzke/podkoszulek, która jest troszkę grubsza, nadal bawełniana, ma szersze ramiączka i 3 guziki na piersiach dla ozdoby. Bluzka kosztuje 24,90 zł.


Na sam koniec na deser ta o to rzecz, którą nie wiem jak nazwać. Została znaleziona przypadkiem w sklepie New Yorker. Kosztowała 89,99 zł i niestety jest to sam poliester, ale stwierdziałm, że świetnie sprawdzi się założona na moją suknie ślubną, tym bardziej, że również nie jest biała tylko off-white. Więcej o moim ubiorze na ślub w następnym poście :).


W planach mam jeszcze kupienie kliku T-shirtów i bluzek jak i sukienek na lato oraz szortów jeansowych. Pokaże je pewnie w następnym haulu tym razem już letnim.

A Wam udało się kupić coś w dobrej cenie? 

4 komentarze:

  1. Fajne rzeczy kupiłaś. Ja nie kupuje już w sieciówkach,bo uważam że ceny zawyżają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:).Bardzo zawyżają, w szczególności Zara, której fenomenu nie rozumiem. Zawsze kupuje ubrania na wyprzedażach lub różnych obniżkach, żeby zaoszczedzić ile mogę.

      Usuń
  2. Lubię takie zwykłe podkoszulki. Pasują do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, szczególnie jak mam zły dzień i nie chce mi się myśleć o stroju.

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)