Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 29 października 2015

Po egzaminie magisterskim/ After my MA exam/ Week check 21

Cześć Wszystkim!

Tak, tak! Szczęście spływa na mnie od wczoraj. Mam za sobą nareszcie egzamin magisterski z filologii angielskiej w zakładzie literatury brytyjskiej :D łuuu huuu :D Co prawda od razu po wyjściu z pociągu pojechałam do pracy- poor me- ale w sobotę wieczorem na pewno to sobie odbije. Planuje także napisanie posta o studiach na filologii i moich przemyśleniach na ten temat.

Dziś zapraszam na week check :D


Jeden z moich obiadków  w trakcie przygotowywania- u góry brokuł, na dole filet z piersi kurczaka i obok farfale :)


Mój ulubiony olej :D


Pyszota- makaron farfale z brokułem, kurczakiem zalany jogurtem naturalnym i zapieczony  z serem :D


pomocnik zajęciowy


pomocnik zajęciowy 2- koty nie lubią mi pozować


Pan pająk czekający w torebce na dworcu- czyli migracja gatunków


Lektura w trakcie jazdy do Łodzi- oczywiście potrzebna na egzamin :D


Przepyszne jedzonko w Galerii Łódzkiej- zawsze jak mam czas to tam jem. Ze zniżką 2,59 zł za 100 gram jedzonka, te tutaj kosztowało 12,50 zł i tyle dobroci


Już w hotelu- cały makeup i pielęgnacje spakowałam do kosmetyczki z Clinique


Czytanie notatek


Tanya Burr dla relaksu


Fajny hotel w którym nocowałam- oczywiście taniej bo z booking


Dostarczyciele energii


Zakupy w nagrodę <3 już niedługo na blogu


Przygotowywanie outfitu na obronę


Oczekiwanie na pociąg do domu :)


Tak prezentował się mój strój na egzaminie - pogrzebowy :D Sukienka założona na koszulkę na długi rękaw C&A- sukienka z H&M z wyprzedaży letniej...2014 czekała na swój dzień i się doczekała, rajstopy New Look, buty Clarks oraz zegarek Timex.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)