Łączna liczba wyświetleń

sobota, 21 kwietnia 2018

Nowości z firmy Vianek

Cześć Wszystkim!


Jako że ostatnio wykończyłam galaretkę do demakijazu z Lovingeco to potrzebowałam jakiegoś zamiennika. Cena za wysyłkę była zbyt duża więc zdecydowałam się na nowość dla mnie, czyli olejek do demakijażu marki Vianek. Zamówiłam go na allegro razem z olejkiem do włosów tej marki. Ten pierwszy faktycznie nadaje się do tłustej skóry, rozpuszcza makijaż wiec jak na razie mi się podoba. Jeśli chodzi o olejek do włosów to potrzebowałam czegoś na końcówki włosów. Jak na razie staram się dopasować ilość olejku, więc zanim bardziej się wypowiem to trochę to potrwa.

Oczywiście jak pewnie wiecie do magazynu Zwierciadło były dołączone 2 kosmetyki Vianka. Stwierdziłam, że wydanie 10 zł na gazetę, gdzie wartość tych kosmetyków to ok 33 zł, jest dobrym pomysłem. Akurat mój egzemplarz miał dołączone oba produkty z serii pomarańczowej odżywczej. Są to płyn micelarny tonik 2w1 oraz krem do rąk. Akurat tych 2 produktów nie miałam wcześniej.

A Wam udało się kupić ten magazyn czy machnęłyście ręką?

4 komentarze:

  1. Szkoda, że nie wiedziałam, że te produkty dołączane są do gazety, chętnie bym kupiła, bo bardzo je lubię i codziennie z nich korzystam. :) a ogólnie robię zamówienie w aptece Melissa, bo tam znalazłam je w najlepszej cenie. a ta gazeta może być jeszcze dostępna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam bladego pojęcia. Wiem za to, że w poniedziałek jeszcze ją widziałam w saloniku prasowym w centrum handlowym w moim miescie. Warto popytać w kilku miejscach. Ja o tej promocji dowiedziałam się niechcący na instagramie.

      Usuń
  2. Bardzo rzadko kupuję gazety, więc nawet nie wiedziałam, że dołączane są takie produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki Vianek i uważam je dobry wybór

    OdpowiedzUsuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)