Łączna liczba wyświetleń

sobota, 3 października 2015

Warsaw Trip 3-Haul ciuchowy


Cześć Wszystkim!

Dziś 3 odsłona zakupów, tym razem pomieszane zakupy ze Złotych Tarasów oraz z mojego rodzinnego miasta.



Torebka Wittchen skórzana, rozmiar średni, idealny do pracy :)


Etui skórzane na karty Wittchen- w końcu mam gdzie zmieścić moje karty lojalnościowe do sklepów. Oba produkty wyżej kupiłam na kiermaszu we wrześniu.



Koszula Lee bawełniana flanelowa. Mój aparat nie uchwycił tych super kolorów. Na stronie internetowej sklepu można ją obejrzeć. Miałam kupon z gazety 20% na ten zakup.



Szukałam takich spodni już długo, bawełnianych, ale takich mięsistych i grubych bez widocznego logo producenta. W końcu znalazłam spodnie z 4F w sklepie Go Sport- również miałam na nie 20% zniżki z kuponem z gazety. Chyba to męski model :D


Nowe niezobowiązujące adidaski Reebok kupione w sklepie Sizeer model to CL LTHR w
 Co ciekawe w sklepie stacjonarnym kosztowały 239 zł a na stronie ponad 300zł... Najbardziej lubie modele skórzane, czarne z mało rzucającym się logo marki. Nie przemawiają do mnie buty New Balance.


Sweter Mango kupiony w sklepie stacjonarnym, przeceniony na 99 zł z groszami. Długi, w 100% bawełniany i w śmietankowym kolorze- cudo!

O dziwo w Warszawie kupiłam tylko 3 rzeczy z ubrań, a reszta to kosmetyki :D

2 komentarze:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)