Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Super- Pharm Haul

Cześć Wszystkim!


Nie jestem osobą, dla której Super-Pharm to wyrocznia, niestety poznałam się na ich trikach promocyjnych i ich zawyżaniu cen. Jednak promocja, która była ostatnio, czyli 50% mniej za kosmetyki wybranych firm.

Ja zdecydowałam się na te, na które normalnie szkoda mi kasy, a wiem, że gdzieś indziej musiałabym zapłacić więcej.


Podkład Bourjis 123 Perfect  25,99 zł
Podkład Loreal True Match   26,99 zł
Klorane Szampon na bazie masła mangowego   17,99 zł
Klorane Balsam na bazie masła mangowego 19,99 zł
Dermedic  Hydrain 3 Hialuro Serum nawadniające  23,99 zł
Dermika Peeling enzymatyczny 9,99 zł
BIC Miss Soleil maszynki do golenia 7,74 zł


Ceny były super, a szczególnie klientki pytające się o podkład z firmy "bonżur"- bezcenne doświadczenie.

Przy okazji poszukajcie rozdania na moim blogu :)

1 komentarz:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)