Łączna liczba wyświetleń

sobota, 1 sierpnia 2015

Jak pić to tylko z Pusheen!/ Drink only with Pusheen!

Cześć Wszystkim!

Pomimo tego, że bliżej mi do trzydziestki niż do dwudziestki to nie obchodzi mnie to, czy ktoś pomyśli, że to co mam/kupiłam jest infantylne. Dlatego przedstawiam Wam dziś moje nowe kubki :)


Uwielbiam kotka Pusheen i często wysyłam w konwersacji naklejki na Fejsbuczku xD Na dodatek mojemu chłopakowi kot jednorożec kojarzy się ze mną (zagadką jest dla czego i chyba wolę niewiedzieć) dlatego dostał taki kubek w prezencie :)  Akurat ten wzór został dla mnie wykonany na zamówienie, bo nie było takiego w ofercie. Pozostałe 2 wzory czyli kotek+ pizza i napis "Will you be mine?", w wolnym tłumaczeniu: "Czy będziesz moją?" na białym tle oraz na jasno łososiowym tle kilka Pusheenów naraz. Jednym z moich ulubionych jest ten z kocem jak peleryna <3



Wiem, że kubki to niby głupota, ale razem z wysyłką zapłaciłam 33 złote za 3 kubki, wychodzi 11 zł za 1 także raczej niedużo.



Jako że jestem herbaciarą to będę sobie umilać już miłe chwile uroczym kotem na kubku:)

Namiary do sprzedawcy mogę podać ma mejla jakby ktoś chciał.

POST NIE JEST SPONSOROWANY

4 komentarze:

  1. Wiem, że post jest sprzed kilku lat, ale widzę, że nadal prowadzisz bloga :)
    Mogłabym prosić o namiary do sprzedawcy na mojego maila? joanna.kot.rosa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, wiesz co nie mam już podglądu do tego zakupu na allegro ani konwersacji ze sprzedawcą, bo zmieniałam maila od tamtej pory. Patrzyłam dziś na necie, ale nie widze tej aukcj już. Jeśli coś wynajdę to dam znać :)

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)