Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 10 sierpnia 2015

1 zamówienie z Kosmetykomania/ First purchase in Kosmetykomania

Cześć Wszystkim!



Ostatnio trochę zamawiam sobie z różnych stron internetowych/sklepów/allegro, trochę wynagradzam sobie te kilka miesięcy kiedy nie miałam na nic czasu, czyli połowę zimy i całą wiosnę. Dziś pokażę zamówienie z Kosmetykomanii.






Paletka Make Up Revolution Affirmation jest akurat wyborem mojej mamy, która dopiero zaczyna z makijażem więc taka tania paletka z wieloma cieniami o różnym wykończeniu i kolorach jest dla niej w sam raz.



Dla siebie zamówiłam kolejne 3 pędzle z Hakuro- H50 flat top do podkładu, H14 do różu, brązera itp, oraz H85 to kresek.



Zamówiłam także tusz do rzęs Plump No Clump od Essence. Mam nadzieję, że będzie się spisywał, ale o tym przekonam się dopiero za kilka dni kiedy zacznę go używać.







Muszę powiedzieć, że sklep na prawdę się postarał. Wszystko było pięknie zapakowane, dostałam krówkę oraz próbkę mydła w płynie Wanilia i Cynamon z firmy Yope. Zostałam także poinformowana i zniżkach . Karta wakacyjna i ta druga też są super. Na wierzchu w kartonie była folia bąbelkowa jak i na dnie, co chroni przy wstrząsach oraz przy otwieraniu pudełka przed nożykiem :) Szczególnie bałam się o paletkę, bo to jednak bardzo kruchogenne oraz nie dla mnie, więc jeśli by jej się coś stało to podwójny przypał jak to mówią, bo mama byłaby zawiedziona. Na szczęście wszystkie produkty doszły całe i zdrowe.

2 komentarze:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)