Łączna liczba wyświetleń

środa, 12 sierpnia 2015

Recenzja Szampon Dove Oxygen Moisture/ Review Dove Oxygen Moisture Shampoo

Cześć Wszystkim!

Dziś będzie recenzja produktu, który myślałam, że będzie bublem z racji tego, że moi domownicy strasznie nie lubią produktów Dove.

Ja mój szampon kupiłam w Rossmannie na promocji i kosztował 13 złotych z groszami ( zwykła cena to coś ponad 20 złotych). Tuba ma 250 ml.



Szampon daje niesamowitą ulgę na skórze głowy i jest bardzo wydajny. Co prawda nie widzę niczego pozytywnego w składzie, ale mimo tego moje włosy lubią ten szampon. Tuba sama w sobie  jest bardzo wygodna i niezwykle łatwo jest z niej wydusić ostatnie krople szamponu.
Jedyna wada według mnie to jego cena wyjściowa. Mogłabym dać tyle za szampon z różnymi wyciągami i olejkami, ale nie za Oxygen Moisture.

Ogólnie polecam ten szampon, moje przetłuszczające włosy go lubią, jednak tylko w cenie promocyjnej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)