Łączna liczba wyświetleń

środa, 26 sierpnia 2015

Yves Rocher Haul

Cześć Wszystkim!

Co będzie dzisiaj? Haul jakżeby inaczej... xD Tym razem moje wakacyjne wydawanie pieniędzy padło na sklep stacjonarny Yves Rocher. Wszystkie rzeczy pochodzą z 3 w sumie wypadów do tego sklepu.



1. Nawilżający Płyn Micelarny 29,00 zł



Zobaczymy jak się sprawdzi i czy wygra z moim płynem micelarnym z Nuxe.

2. Peeling Do Ciała z Pudrem z Pestek Moreli 21,60 zł



W końcu peeling, który nie rozpuści się w wodzie, bo nie jest cukrowy ani solny :) (nie ma go na zdjęciu zbiorczym)

3. Pur Bleuet Dwufazowy Płyn do Demakijażu Oczu z Wyciągiem z Bławatka BIO 16,90 zł



Napisze tylko, że to moja bodajże 4 butelka :)

4. Hamamelis Żel pod Prysznic 14,90 zł



Kupiony kiedyś przypadkiem i od tamtej pory jest jednym z moich ulubieńców.

5. Jardins Du Monde Antyperspirant w Kulce Kwiat Lotosu z Laosu 10,90 zł



Od kiedy wycofali antyperspirant z Aloesem  to właśnie lotos jest teraz tym, po którego sięgam codziennie.

6. Żel Pod Prysznic Magnolia z Chin 8,90 zł


7. i 8. Tusz do rzęs wydłużający oraz truskawkowa pomadka to akurat produkty dla mojej mamy- pomadka była za 1 grosz (prezent z mejlingu) natomiast tusz do rzęs wybrałam jako prezent o wartości 50 zł za uzbieranie wszystkich pieczątek na 2 poziomie na karcie stałego klienta, do tuszu musiałam 2 zł dopłacić :)


Z pośród tej serii lubię kilka zapachów, ale teraz padło na magnolię, której już długo nie miałam.

Normalnie korzystałabym ze zniżek, ale zależało mi żeby przy ostatniej wizycie zapełnić całą kartę z pieczątkami, aby otrzymać prezent za 50 zł.

1 komentarz:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)