Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 6 sierpnia 2015

MAC Look In A Box Face Kit Sophisticate

Cześć Wszystkim!


Dziś przedstawiam Wam moją nową paletkę z MAC. Jestem nią zachwycona, ale jak się sprawuje opowiem po pewnym czasie jak już jej poużywam. Na razie po swatchach i po pierwszym makijażu wykonanym tą paletką jestem pod jej dużym wrażeniem.

Też Wam się podoba tak jak mnie?





Co ważne dołączony dwustronny pędzelek jest na prawdę warty uwagi. W części do cieni jest mnóstwo włosia, a w części do ust są bardzo miłe włoski.


Ochronka w postaci drzwiczek przezroczystych jest super wyjściem i chroni szminki przed pyleniem innych produktów w palecie.



Jak widać na zbliżeniu paletka była tutaj już użyta do swatchy :)


Róże, Simply Bliss jest jaśniutki i delikatny, idealny dla mnie, a Linda (kiedyś limitowanka) jest maksymalnie napigmentowany.

Wszystkie cienie, od lewej strony z góry na dół itd.


Tutaj szminki :)

1 komentarz:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)