Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 3 września 2015

Week check 18

Cześć Wszystkim!

Dziś kolejna odsłona week checku. Zapraszam :)


Pyszna granola, którą jadłam na śniadaniach w Sanoku. Kupiłam duże opakowanie najlepszej z nich, czyli orzechowej :)


Przepyszna zupa w Pizza Hut- zupa krem z brokułowa <3


Buty nad którymi się zastanawiam, Lasocki w CCC, ale czekam na jakiś rabacik :)



Mój nowy blender kielichowy i mój pierwszy sok/mus, do którego użyłam grejpfruta, ananasa oraz mango :)


Od wieków poszukuję skórzanej kurtki i nic mnie nie powaliło na kolana, najbliższa ideałowi jest ta znaleziona w Zarze- może skorzystam ze sklepu online


Na razie koszyk jest pusty, ale zastanawiam się nad 3 rzeczami z MAC- super opcja przy zakupie ze strony, czyli mini gratisy :)


Uwielbiam Biedronkę! Powyżej 2 zeszyty zakupione z myślą o moim hiszpańskim, kolejne wersja książki do nauki angielskiego Kryminał z Ćwiczeniami, tym razem poziom B1-B2- cena tylko 12,90, sporo taniej niż na stronie producenta; oraz fiszki z idiomami za bagatela 5,99 O_o musiałam kupić za taką cenę.


Mój najnowszy mejling z Yves Rocher, interesują mnie zniżki oraz ten kalendarz, mam jeden z zeszłego roku i nadal używam :)


Mama kupiła za grosze, rozmyśliła się i dała mnie, a ja jestem oczarowana tak intensywnego zapachu oraz długotrwałego dawno nie miałam. Good job Avon.


Również Biedronka, czyli cienkopisy za niecałe 5 zł :D


Fiszki po lewej te różowe miałam już jakiś czas, ale tak świetnie się sprawują, że kupiłam jeszcze 3 inne zestawy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)