Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 18 lutego 2018

Week check 32

Cześć Wszystkim!

Dziś przgląd ciekawych rzeczy, które napotkałam, robiłam, kupiłam lub dostałam.







Na ostatniej wyprzedaży w Home&You trafiliśmy kilka świetnych oakzji. Taki piękny wieniec z miejscami na świeczki na stół za połowę ceny oraz pozytywkę, za którą zapłaciliśmy tylko 30 % pierwotnej ceny.



Mój prezent dla lubego, taki bez okazji.


Mój ulubiony zestaw śniadaniowy: owsianka z malinami oraz herbata, zawsze gorące.




Bardzo lubimy układać puzzle. Tym razem zabraliśmy się za zestaw 2000 puzzli przedstawiający Vernazzę.



Jako rasowy anglista bez przerwy poszukuję nowych podręczników do korzystania z moimi klientami. Najbardzije lubię wydawnictwo Cambridge.


Po dermokonsultacjach Sylveco, o których pisałam tutaj
 https://szkielkopisze.blogspot.com/2018/02/sylveco-i-vianek.html
wieczorkiem dokształcałam się z zakresu składów tych prodktów oraz ilości różnych produktów.




Kontrowersja sie sprzedaje, nawet w Żabkach i Kauflandach. Nadal wolę brytyjskie wydanie.




Zainteresowała mnie ta książka, przez internet można ja kupić w całkiem dobrej cenie. Dla mnie posiłki bez pszenicy to wybawienie przy mojej nietolerancji.












Od przyszłego męża dostałam kolczyki z białego złota z diamentami. Będą idealne na nasz ślub w maju. Umililiśmy sobie wieczór olejkiem do masażu Kneipp Kwiat Migdała oraz moją nową bielizną. Stanik polecam, bo robi z biustem cuda, jednak majtki pomimo rozmiaru S wyglądają jak babcine. Komplet pochodzi z H&M.



Mój prezent walentynkowy dla mojego mężczyzny to coś co sam sobie wybrał, czyli ksiażki, które widać na zdjęciu. Płyta z hitami Kravitza to współny prezent:)




Najpiękniejsza zastygnięta lawa na świecie. Tak wygląda sytuacja, kiedy wszystko robisz tak jak zazwyczaj, ale tym razem masa jest bardziej gęsta:). Babka czekoladowa.


W nowym polskim wydaniu Vogue zobaczyłam wzmiankę o marce Sote. Bardzo przypadły mi do gustu pierścionki pokazane na zdjęciu a także ear cuffs, które można zobaczyć na ich stronie.


W końcu po wielu próbach znalazłam odpowiedni dla mnie przepis i metodę na idealne placki ziemniaczane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)