Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 2 grudnia 2014

Zapasy z Nuxe

Chciałam zaoszczędzić podczas zakupów tego, co pokończyło mi się z moich kosmetyków firmy Nuxe, ale nic ciekawego w aptekach internetowych i sieci nie znalazłam. Dlatego przestałam szukać. Poniższe produkty pochodzą z apteki stacjonarnej. Mam też ochotę skorzystać z dnia darmowej wysyłki, ale wszystko zależeć będzie od dostępności produktów Nuxe w wybranych aptekach internetowych oraz ich cen. Jedną rzecz już zamówiłam, bo inne były za drogie jak na internetowy zakup.

Postawiłam na moje 2 bestsellery. Wodę micelarną z płatkami róż oraz krem pod oczy. Płyn kupiłam w podwójnym opakowaniu aż 400 ml :)

I have wanted to save some money when I was buying some staff from the brand called Nuxe. Unfortunately, there were not, at that time, any of bargains or sale in drugstores on the Internet or in my local ones. That is why i gave up and bought these two my bestsellers. This big 400ml bottle is Micellar Cleansing Water and the next one is Anti-Fatigue Moisturizng Eye Cream.

These are one of my favourite products from Nuxe. I am waiting right now for my order to come,  because on the 2nd of December we are having here in Poland a Free Shipping Day. I am waiting to receive one thing, which I have found 2 days ago on the Internet drugstore. I can't wait to see it :)


Dostałam w aptece do zakupu także mnóstwo próbek mniejszych i większych różnych bardziej aptecznych kosmetyków takich jak SVR, Dermedic czy Pharmaceris.

Posiałam gdzieś paragon, ale ceny do przyjemnych zdecydowanie nie należały :/
Choć nie ukrywam, że jestem bardzo zadowolona z zakupów :)

I also received a couple of very cool samples from other brands, that are typicall for the pharmacies. I lost me receipt but I can tell you that I wasn't happy about the price at all... But I really love what I have bought :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)