Łączna liczba wyświetleń

środa, 3 grudnia 2014

Yves Rocher mini haul

Co jakiś czas, kiedy kończą mi się produkty z Yves Rocher, wolę kupić wszystkie za jednym razem niż chodzić kilka razy do sklepu. Przedstawione poniżej produkty to 2 moi ulubieńcy i jedna nowość. Co prawda żele z tej serii miałam już wiele razy, ale akurat magnolii jeszcze nie. Powąchałam w sklepie i się zakochałam.



Odżywka do włosów Owies
Szampon do włosów Wygładzający
Żel pod prysznic Magnolia z Chin

Uwielbiam zapach owsa w produktach tej firmy <3


Niestety uważam, że troszkę za drogie są te produkty dlatego ja często korzystam ze zniżek pracowniczych moich koleżanek, które pracują w tym sklepie. Bardzo im za to dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)