Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 21 grudnia 2014

MANGO HAUL!




Do zakupu na tej stronie skłonił mnie fakt, że jako jedyny posiadał w swoim asortymencie czarny nie zapinany sweter o trochę dłuższym kroju z bardzo dobrym składem według mnie.
Przy okazji podpatrzyłam jeszcze 3 inne rzeczy. Wszystkie można powiedzieć są bardzo stonowane w neutralnych kolorach. Wchodzą w skład mojej nowej szafy. Chociaż może źle napisałam , bo szafa jest stara, ale jej zawartość od tej zimy jest przeze mnie cały czas wymieniana. Stare kolorowe i pstrokate ciuchy oddaje lub sprzedaje na allegro.

Na stronie sklepu Mango była przecena do 40% m.in na swetry.

Wybrałam:

 długi kardigan wiązany w kolorze czarnym 100 %bawełny 89 zł




2 takie same golfy w innym kolorze 80% bawełny 20 % poliamidu beż i czarny, mają lekko obniżone ramiona i w talii są luźne każdy 34 zł






Biały sweterek w czarne grochy, będzie fajnie wyglądał z narzutką z H&M w kolorze czarnym w białe kropki :) 80% bawełny i 20% poliamid 59 zł





Rzeczy wyglądają identycznie jak na zdjęciach. Wszystkie są w rozmiarze S i pasują idealnie. Przed zakupem zmierzyłam się i podejrzałam jakie u nich są wymiary każdego rozmiaru. Dopóki paczka nie wyjdzie z magazynu do nas to jesteśmy mejlowo informowani i stanie zamówienia, które także można zobaczyć po zalogowaniu się.

Dzwoniłam także  z pytaniami 2 razy na infolinie bezpłatną. Zawsze mile mnie obsłużono. Szkoda tylko, że nie wysyłają od razu nr nadania przesyłki. Moja paczka szła z... Hiszpanii. Kurier to był UPS. Sama wysyłka jest dość droga bo kosztuje 29 zł jednak jeśli wartość towarów przekroczy 150 zł to wtedy wysyłka jest darmowa. Wiem, że wysyłają też do sklepów ale w moim mieście nie ma Mango więc wygodniej było mi zamówić ją do domu.

Zaznaczę tylko, że zdjęcia są robione przez moją osobą, bo nie mam nikogo kto mógłby mi w tym pomóc, te gorszej jakości są robione telefonem a te lepszej tabletem także sorry za jakość :)

Zobaczę jak te ciuszki będą się nosić i prać. Nie ukrywam, że jestem mile zaskoczona jak na razie i chciałabym w przyszłości coś jeszcze od nich zamówić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)