Łączna liczba wyświetleń

sobota, 13 grudnia 2014

Week check 8

łup z lumpeksu super książka o tęczy oraz mini książeczka o zwierzakach domowych, każda za 2 zł :)
Przyda mi się na zajęcia z dizećmi.


Sweter kupiony bodajże w wakacje za całe 3 zł. Jest bardzo dobrej jakości pomimo tego, że chyba jest z Primarka. Kotek ma włochaty ogonek lamówkę czapki oraz klatę. Wystaje mu pompon oczy a dzwonki na obroży dzwonią przy potrząsaniu. To będzie mój outfit na ostatnie zajęcia przed zajęciami :)


takż ełup z lumpeksu każda płyta za 2 zł i działają! Uwielbiam filmy przyrodnicze, szczególnie te z BBC.


Zazwyczaj pokazuję moje wypieki, tym razem także jedzonko z piekarnika ale to obiadek, zapiekanka ( ziemniaki, marchewka,cebula, czosnek, kiełbasa i wszystko zalane jogurtem z bazylią, ziołami prowansalskimi i świeżym oregano)


Zapasy z Biedronki na wypieki przedświąteczne. Zamierzam zrobić Blondie


                                          tutaj lizaki z czekolady dla moich dzieci z zajęć :)


Kilka dni temu natrafiłam na taką fajną moim z daniem promocję w Inglocie. Nieuprzejma Pani poinformowała mnie, że nie wie do kiedy jest promocja, i że nie można mieszać wyżej widocznych odcieni między sobą. Cena 39 zł jak za 5 cieni plus paletka to super okazja :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)