Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Peelingowa batalia- który peeling najlepszy?

Dziś będzie porównanie peelingów do ciała z różnych firm.


1. Peeling z Bielendy Papaja



Kompletna masakra... Kupiłam za ok 6-7 złotych na promocji w Biedronce. Użyłam raz i miałam ochotę wyrzucić do śmieci. Niestety nie zauważyłam w sklepie, że to peeling cukrowy, jakich ja nie lubię. Ale ten produkt znika po kilku sekundach od dotknięcia skóry w kontakcie z wodą... dodatkowo zostawia mega tłustą powłokę, którą bardzo ciężko zmyć. Nigdy więcej nie kupię.

werdykt: bubel do kwadratu


2. Peeling z Ziaji Limonka



Ładny zapach, ale bez szaleństw. Dość wydajny. Nie zgodzę się z opinią, że nadaje się też do twarzy.. na pewno nie mojej! Wysypało mnie po jego użyciu co np. nie zdarza po użyciu peelingu enzymatycznego z Dermiki... Był bardzo tani i razem z żelem pod prysznic o tym samym zapachu kosztował 8,49 zł. Ma bardzo małe drobinki, więc na moich udach i pośladkach za wiele nie podziała, dobry najwyżej do dekoltu...

werdykt- nie dla mnie, ale może dla kogoś....

3. Peeling Fabulous Frootz Kakao



Dostałam od koleżanki z Anglii. Jest to także produkt wegański. Ten peeling pachnie zmiażdżonymi ziarnami kakao... jest cudowny! to nie jest zapach jak z produktów Ziaji masło kakaowe, które pachną budyniem raczej kakaowym. Tutaj zapach jest nieziemski. Produkt ma działanie na ciało dla mnie idealne. Dla mnie nie nadaje się na twarz, ale na resztę ciała jest super. Niestety nie wiem ile kosztuje i ciężko jest znaleźć coś na jego temat w internecie. Jedynie na ebay widziałam aukcje zestawów z mango i papają.

werdykt- produkt super, ale praktycznie u nas niedostępny :(

4. Yves Rocher Jeżyna



Zakupiony z 50% obniżka... na szczęście. Ten peeling ślicznie pachnie jeżyną, tak samo jak żel pod rpysznic z tej serii, który też posiadam. Niby ziarenka duże i pochodzenia naturalnego, ale prawie nie wyczuwalne. Raczej nazwałabym go żelo- peelingiem. Cena regularna 16.90 zł.

werdykt- fajny, ale nie o to mi chodziło...peelingiem to to nie jest...


Jak widać poszukiwanie idealnego peelingu do ciała nadal trwa...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)