Łączna liczba wyświetleń

środa, 6 sierpnia 2014

Pakowanie na wakacje

Pakowanie uwielbiam, natomiast jeśli chodzi o rozpakowywanie to już mniej. Na razie chodzę po sklepach i kupuje to co mi się przyda, oczywiście korzystając z letnich wyprzedaży.




M.in. udało mi się kupić coś w stylu narzutki lub kimona. Przezroczysty materiał w zygzaki z elementami weluru, po prostu bajka. Zakupiony w H&M za 20 zł. Spojrzałam na cenę przed przeceną a tam 99,90 zł.... to się nazywa przecena i dobre oko. Zamierzam je nosić na plaży do mojego czarnego bikini lub wieczorem na mieście na jedzonku :)



Od kilku lat także szukałam idealnej torby na plażę. Wymagania jakie stawiałam sobie przed takim zakupem to: taniość, wytrzymałość, pojemność. Wygląd nie miał tutaj aż takiego dużego znaczenia choć nie ukrywam, że ładne rzeczy cieszą moje oko. Najczęściej sprawa wyglądała tak, że jak już gdzieś tego typ torby były dostępne, to żal było mi wydawać kaskę więc kończyło się na dalszym poszukiwaniu i późniejszym żałowaniu. Tym razem gdzieś upchnięte w kącie, ujrzałam torebki materiałowe w kolorach czerwonym i piaskowym. Oczywiście wybrała wariant kolorystyczny nr 1. Długopis na zdj ma dać pojęcie o wielkości torby dla porównania. Torba jest duża, zapinana na zatrzask i kosztowała całe 14,99 zł. Jak tu nie wziąć.



Co prawda strój kąpielowy już mam, ale postanowiłam skorzystać z wyprzedaży i kupić coś takiego, co będę mieć na zmianę. I tym o to sposobem natrafiłam na cudowne czerwone bikini w białe serduszka. Zapłaciłam za nie zawrotną sumę 19,99 zł poprzednia cena- 59,99 zł :)



Kilka drobnych rzeczy z Rossmanna: nić dentystyczna mini, płyn do płukania jamy ustnej, samoopalacz ( o którym będzie mowa w następnym poście) oraz buteleczka do przelania np szamponu.

W ramach oszczędności, ze względu na to, że w naszym apartamencie jest aneks kuchenny w pełni wyposażony, to śniadania chcemy jeść w pokoju. Świetną sprawa jak dla mnie są owsianki z firmy Stilla Natura ( zakupione w Kauflandzie). Za 65 g płacimy 1,19 zł i można się porządnie najeść. Wystarczy zalać zawartość paczki w misce wrzątkiem. Nie ukrywam, że moją ulubiona to czekoladowa. Muszę jeszcze dokupić kilka sztuk.

Sposób na- polecam osobom takim jak ja z 2 lewymi rękami do gotowania: łatwe przepisy i sos w proszku do rozrobienia. kurczaka w sosie śmietanowo-ziołowym robiłam już kilka razy ;) Kupiony na promocji za 2,19 zł także w Kauflandzie. Przyda się do zrobienia obiadku.

Niczego innego nie musiałam kupować, bo wszystko mam. Bardzo dużo zabieram próbek więc dzięki temu zaoszczędzę miejsce i kilogramy bagażu. Już odliczam dni do wyjazdu.

Już niedługo- jak przygotowuje ciało na wyjazd a później, co zabieram ze sobą na urlop :) Zapraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)