Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 31 sierpnia 2014

nowa torebka\ new bag

Od jakiegoś czasu szukałam malej torebki listonoszki. Wymagania jakie stawialam temu arcytrudnemu zadaniu to: torebka musi być skórzana, najlepiej w odcieniach brązu, kamelu lub koniaku i ma mieć dość prosty kształt. Oglądałam wiele torebek na allegro i nawet kilka aukcji z fajnymi torebkami obserwuję.




Ale pod wpływem chwili zakupowej dostałam od mojego J. Śliczna torebunie. Jest kolorze koniaku i została zrobiona we Włoszech. Wygląda trochę surowo, co tylko sprawia, że podoba mi się jeszcze bardziej.

Następna do kolekcji. Poluję jeszcze na jakąś sporą typu shopper bag, ale poszukiwania jeszcze trochę potrwają ;)


For some time I was looking for some little bag with a long strap which will be made of real leather and to be in the brow colour or cognac. I also wanted it to be rather cheaper one- not a designer one!
spontaneously my J. bought me one during our shopping. Yeah this the perfect one! It looks so raw which makes me like it even more.

2 komentarze:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)