Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 21 sierpnia 2014

Bubel - Bad Product Yves Rocher Sebo Vegetal Micellar Water 2 in 1



Jak można sobie popsuć zadbaną cerę w kilka dni? Kupić płyn micelarny i nie sprawdzić składu...

W ten o to sposób już prawie tydzień po powrocie z urlopu męczę się z moją cerą. Bardzo mi się przesuszyła, ściągnęła i jest bardziej tkliwa. Już nad morzem była dziwna, ale zwaliłam to na słoną wodę w kranie. Moja twarz była chroniona bardzo wysokim filtrem SPF 50+ więc na pewno winne temu nie było słońce. Dopiero zobaczywszy w składzie alkohol w tym płynie micelarnym zorientowałam się co kupiłam. Od kilku at nie używam do twarzy niczego z alkoholem. Mam nauczkę po długim stosowanie davercinu z lat nastoletnich, który uwrażliwił moją tłustą cerę. Teraz po powrocie ratuje się łagodnym żelem do mycia buzi, kremem ulga z Ziaji oraz maseczką z Nuxe nawilżającą. Jest już niebo lepiej ale żałuję kupno tego produktu. Dobrze że to tylko wersja podróżna 50 ml no i za całe 5,90 zł. Przynajmniej nie wydałam fortuny na BUBEL.



How to spoil your face skin in few days? Buying a micellar water without checking the ingredients...

That is why after almost week after returnig from vacation i am fed up with my skin. It is dry and badly tense and also very touchy- it hurts a little bit when touched, even gently by my finger :( When I was at the sea shore my skin was weird and different. But by the time i was thinking that it is because of the salty water  in the tap and in the sea of course. It was definetely not the fault of the suntanning because everyday i was wearing a sunscreen 50 +SPF. Just when i read the ingredients  i found out that there is an alcohol. I don't use any face skin products with alcohol in it. Now after returnig I am helping myself with the gentle face gel, face cream called ulga from Ziaja and moisturizing face mask from Nuxe. It is getting better but still needs help. I sincerely regret buying this product and i won't buy it again. What is good is that it was just a travel version with 50 ml which I bought for 5,90 zł so it wasn't very pricey.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)