Łączna liczba wyświetleń

piątek, 22 sierpnia 2014

Nowiuteńkie świerzuteńkie pędzle Hakuro/ Brand New Hakuro brushes

Skorzystałam kilka dni temu z promocji w drogerii internetowej ekobieca.pl , która oferowała 25% zniżki na pędzle Hakuro. Kod promocyjny można pobrać facebook'u, promocja ważna do 24.08.



I tak nosiłam się z zakupem tych pędzli, więc skorzystałam. Dziś pędzle do mnie przyszły razem z voucherem do Answear, paragonem i listem od właściciela razem ze zniżką 5% na następne zakupy. Jestem bardzo zadowolona tak z zakupów jak i kontaktu z firmą. Pędzle to sama przyjemność w dotykaniu. Już niedługo post o moich pędzlach :)




Hakuro H24- do różu po zniżce/after discount 19,50 zł
Hakuro H55- do pudru po zniżce/ after discount 30 zł

Po to takiej cenie można kupować :)

Today i got my package with ordered two Hakuro brushes which i bought via internet drugstore ekobieca.pl. They offered and still offer 25% discount on these brand brushes. I bought Hakuro H24 which is a blush brush and Hakuro H55 and this one is a powder brush. They all have synthethc hair. I am more than satisfied with the contact with this drugstore and the packaging and all that kind of stuff. I also adore these brushes especially  because i already have Hakuro brushes but with different numbers and purposes. They are so soft and do not loose hair at all. Definitely this brand is my favourite when comes to talk about brushes, which are afordable.

1 komentarz:

  1. fakjne pedzle
    !!!! tej firmy jeszcze nie probowlam bo nie mam do niej dostepu

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)