Łączna liczba wyświetleń

sobota, 16 sierpnia 2014

Już z powrotem... co kupiłam?

Szkoda, że te niecałe 5 dni minęły tak szybko...Ale co zrobić trzeba wrócić do codzienności i cieszyć się resztką lata.

Zrobiłam zakupy w River Island, Sinsay, Vipera, Hebe.



W Sinsay nie przykuło mojej uwagi nic z wyprzedaży, ale z nowej kolekcji kupiłam fajny luźny t-shirt z suwakiem na piersi za całe 19,99 zł i piórnik na zajęcia za 7,99 zł :)





W River Island zaszalałam na wyprzedaży. Skusiło mnie także dodatkowe obniżenie ceny o 25%, czyli rzeczy przecenione były jeszcze tańsze o 25%. Takim sposobem stałam się posiadaczka pięknej sukienki maxi oraz szala na jesień. W sumie sukienka kosztowała mnie 52,50 zł ( cena wyjściowa 229 zł) a szal 37,50 zł (cena wyjściowa 99 zł). Sukienka została wykonana w Anglii, co jest dodatkowym plusem. Nie ma z tyłu ani z przodu dekoltu i ma rozcięcia przy łydkach. Ładnie opływa sylwetkę i ma dekoracyjne przewiązanie w okolicach brzucha. Jeszcze podczas wyjazdu musiałam ją założyć :) Natomiast szal jest ogromny i ciepły, z jednej strony jasno beżowy a z drugiej kolor piasku. Będzie idealny na jesień <3




Po nie fajnym przyjęciu mnie na stoisku marki Paese zostałam bardzo mile zaskoczona obsługą na stoisku Vipery. Bardzo miła dziewczyna wykazała się rzetelną wiedzą o produktach, które sprzedaje i nie próbowała niczego wcisnąć na siłę. Gdy okazało się ,że większe paletki się skończyły to w ramach rekompensaty zaproponowała mi gratisowy cień do powiek. Tak o to kupiłam 4 cienie jako wkłady do paletki, paletkę, szminkę nr 64 z serii Randez-Vous. Nazwy cieni to :cg 55 seaweed (grafit), cm 34 misty (ciemny fiolet), cg 48 lurk dust (szary beż), cm 23 greek pillar (jasny, pudrowy róż). Gratisowy cień o większej pojemności, który doskonale też sprawdza się jako róż to cg 46 paradise (koralowo-brzoskwiniowy). szminka kosztowała 16 zł cienie wkłady 7,40 zł paleta 13 zł a cień gratisowy ma wartość 10,50 zł. Takie zakupy można robić :)



W Hebe kupiłam krem do rak w sprayu z firmy Paloma a do gazetki z programem dolączony był gratis mały balsam do ciała pod prysznic z Nivea.


Oprócz tego kupiłam jeszcze kubek i magnes ze sklepu Gdańska Szafa, ale gdzieś zagubiłam zdjęcia :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)