Łączna liczba wyświetleń

środa, 7 maja 2014

The Body Shop from Szczecin :)





Miłym przystankiem w Szczecinie był sklep The Body Shop w Centrum Handlowym Galaxy. Jeśli już długo czytacie mojego bloga to wiecie, że w tamtym roku kupiłam mgiełkę i olejek do ciała na przecenie w TBS i jestem do tej pory z nich bardzo zadowolona. Tym razem skorzystałam z promocji na zestaw za 99 zł. Opcji było wiele. Ja jednak zdecydowałam się na: mgiełka+masło+żel+rękawiczki. Zapach: grejpfrut. Będzie idealny na lato. Pachnie zupełnie jak lekko gorzkawy, różowy grejpfrut! Przy okazji dostałam od Pani kartę stałego klienta. Jeszcze 2 pieczątki i dostanę za grosz pełnowartościowy żel pod prysznic. Może kiedyś mi się uda ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)