Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 19 maja 2014

Projekt Denko- Luty/Marzec/Kwiecień/ Maj 2014

Dzisiejszy post będzie o zdenkowanych poprzednich 4 miesięcy.






1. ISANA Odżywka do włosów witaminowa- kiedyś mój ulubieniec kupowany w Rossmannie na promocji za 3,99 zł...Jednak od kiedy mam długie włosy, to kompletnie się u mnie nie sprawdza. Nie daje rady po myciu rozczesać moich włosów, więc po co mi taka odżywka. Wykończyłam z bólem serca :(


2. Trzy żele pod prysznic z Yves Rocher- Kwiat Lotosu z Laosu Zielona Herbata z Chin oraz Grejpfrut z Florydy. To są moje ulubione żele. Bardzo wydajne i pięknie pachną.

3.  2 x Odżywka do włosów z wyciągiem z Owsa. Mój ulubieniec, absolutny KWC. Sprawia, że moje włosy są po prostu cudowne. Chyba należy jej się recenzja. :)

4. Maska wygładzająca do włosów masło kakaowe Ziaja. Pisałam już jej recenzję. Powtórzę tylko, że nie byłam zadowolona z jej użytkowania. Jednak moja mama, która jak się okazało podkradała mi ją... kupiła sobie 2 opakowania, bo tak jej się podoba. Na moich włosach nie robiła nic....

5. Woda toaletowa Yves Rocher edycja limitowana na lato 2012 kokos i ananas. O jeny ten zapach to było cudo, pachniał zupełnie jak jak drink o nazwie "sex on the beach" :D I muszę przyznać, że jak na wodę toaletową to utrzymywał się dość długo.

6. Odżywka i znów YR, ale tym razem odbudowująca z olejkiem z jojoby.

7. Szampon YR 3 w 1 o zapachu lipy... śliczny zapach i działanie na prawdę fajne. Ułatwia rozczesywanie włosów.

8. Pomadka ochrona z serii Reve de Miel z Nuxe. Bardzo fajne, ale to nie to samo, co balsam w słoiczku.

9. Podkład Inglot YSM. Świetnie się sprawdzał i nie był drogi.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)