Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 19 maja 2014

SS Haul! Czyli kilka nowości mojej szafie

Szybki przegląd nowości w szkiełkowej szafie :) Niektóre ceny mogą pojawić się później




Sukienka w stylu lat 50tych z F&F kupiona w lumpeksie- wyceniona początkowo na 23 zł, a ja dałam za nią...3 zł



Sweterek blezerek z H7&M 31,92 zł z kartą rabatową z Glamour



2 kardigany z C&A każdy za 39,92 zł- zakupione podczas 4 dni rabatu 20% na wszystko

 Zwykły czarny t-shirt bawełniany 11,92 zł zakupiony w C&A jak powyżej


Szara sukienka luźna na górze i z dopasowanym dołem z dresowego materiału Mohito 55,99 zł z rabatem z Glamour



turkusowe szorty C&A zakupione jak powyżej za 27,92 zł 

Taka zakupowa ze mnie bestia :)

1 komentarz:

  1. Ja ostatnio w sh wyrwałam świetną sukienkę. Czasami się uda :)
    Ta Twoja też jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)