Łączna liczba wyświetleń

piątek, 2 maja 2014

Haul- -40% na makijaż w Drogerii Naturze

Z mojego oszczędzania przed majówką chyba nic nie wyjdzie :/ I to wszystko przez Drogerię Naturę....:D

Nadeszła moja kolej na haul z promocji w Drogerii Naturze. O to co kupiłam:



- Błyszczyk Essence XXXL Longlasting Lipgloss w odcieniu 3 Very Berry 5,99 zł

-Kredka automatyczna do oczu Essence Longlasting Eye Pencil odcień 09 Cool Down 4,19 zł

-Róż w kamieniu Essence Blush Up!odcień Pinky Flow 9,29 zł

-Sensique cień do powiek Velvet Touch odcień nr 148

razem= 23,66 zł :)

Jestem bardzo zadowolona z moich łupów. Wspominałam już, że do sklepu dotarłam tego dnia jako 1 klientka? ;)

1 komentarz:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)