Łączna liczba wyświetleń

piątek, 9 maja 2014

Zakupy Rossmann -49% na makijaż ust

W tym poście mam do pokazania całe 3 produkty. Szał ciał ;)
Nie wiem czemu ale ciągnęło mnie na ten sezon do fuksji. Nawet po zakupach natrafiłam na kilka artykułów nawet na zeberce o tym, że to najmodniejszy kolor sezonu obok oranżu, jeśli chodzi o usta. W moje łapki wpadło:



Miss Sporty Instant Colour & Shine odcien 011 Bubble Pop- 6,12 zł- piękna fuksja

Miss Sporty Mini Me Lipliner w odcieniu 050 Red Red Wine- 4,84 zł- kupiony z myślą o pomadce Maybelline That's Mauvie

Wibo, Lovely  Kiss Kiss Lips Lipgloss odcień nr 6- 4,22 zł- ładny ciemno-różany kolor


Razem wyszło na paragonie 15,18 :D takie kwoty to ja rozumiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)