Łączna liczba wyświetleń

środa, 9 kwietnia 2014

Zapomniane zakupy

kompletnie zapomniałam tutaj pokazać moich zakupów. Tak tak wiem... znów z YR. Ale jak się dostaje mejlingi z super ofertami itd to trzeba z nich skorzystać. Tym razem miałam możliwość zrobienia zakupów za 6,90 zł minimum, aby otrzymać za 1 grosz tusz do rzęs w pełnowymiarowym opakowaniu :D Połasiłam się bo wiem, że ten tusz jest świetny. Dodatkowo dostałam od koleżanki jej tusz- ten w srebrnym opakowaniu, który jej nie podpasował. Niezły prezent, bo tusz jest bombastyczny! Kupiłam także mój ukochany dezodorant w kulce o pięknym zapachu aloesu oraz kokosową kostkę do kąpieli. Dostałam także kilka próbek, m.in. kremu BB, który gdyby nie ta cena, już dawno byłby u mnie na półce ;)



Pogrubiający tusz do rzęs Sexy Pulp czarny- 1 grosz :D
Tusz podkręcający rzęsy Volume Vertige czarny- zdobyczny 0 zł
Dezodorant w kulce z Aloesem Bio- nie ma soli aluminium ani parabenów- 11,90 zł
Kokosowa kostka do kąpieli- 4 zł


P.S.- nie ma to jak człowiek idealnie rozprostuje kocyk, a pies się rozwali obok xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)