Łączna liczba wyświetleń

środa, 16 kwietnia 2014

Spostrzegawczość

Ten post, to kilka zdjęć. Przedstawiają one jakieś, ciekawe, śmieszne rzeczy jakie mnie spotkały :)


Czytam akurat tutaj "Captain Corelli's Mandolin" ale, to tyczy się każdej książki. Mój pies nie znosi, gdy czytam cokolwiek i zazwyczaj wygląda to tak :)



Sukienka Oasis z lumpeksu za kilkanaście złotych :) Nie wiem jakie buty do niej dobrać...


Prezent od mojego J. kilogramowa Nutella mniam



Co prawda, książki przyszły do mnie z Anglii pod koniec stycznia, ale przeczytałam całą na razie tylko jedną- "The Remains of the Day" i mogę polecić.


Ładne co nie? Moja mam miała w tym miesiącu urodziny. Kupiłam jej więc między innymi torebkę na prezent i miała ona właśnie taki wzór :D


To jest oferta ze sklepu stacjonarnego Yves Rocher- za dowolny zakup za minimum 6,90 zł mam gratis szampon (pełnowartościowy produkt) za 1 grosz :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)