Łączna liczba wyświetleń

sobota, 26 kwietnia 2014

Nuxe haul 4




Niby człowiek nie przywiązuje się do marki, ale jak popatrzy na kosmetyki w domu, to jednak powtarzają się niektóre nazwy. Tak mam na przykład z marką Nuxe. Nie jest to pierwszy tego typu post na moim blogu z kosmetykami tej firmy. Moja miłość do niej chyba szybko się nie skończy.



Znów była promocja w jednej z aptek 25% na wszystkie produkty marki Nuxe. Niby nic konkretnego nie potrzebowałam, ale mój chłopak i tak stwierdził, że pójdziemy. Jak zwykle Pani konsultantką była bardzo profesjonalna i dobrze Nas obsłużyła. Obdarowała Nas także super gratisami i próbkami.

Dobrze, że mnie namówił. Od wczoraj jestem posiadaczką:




-Contour des Yeux Prodigieux- nawilżający krem pod oczy do zmęczonej skóry- gratis

-Masque Créme Fraîche de Beauté- nawilżająca i kojąca maska do twarzy 47,96 zł -----> tutaj moja recenzja tego produktu    http://szkielkopisze.blogspot.com/2014/01/recenzja-24-godzinna-odswiezajaca.html

- Próbki kremu i serum przeciwzmarszczkowego oraz balsamu po opalaniu :)

Zawsze wychodząc z zakupów z tej apteki w dniach promocji Nuxe jestem bardzo zadowolona. My jesteśmy zadowoleni ja i J. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)