Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 22 kwietnia 2014

Rossmann- zakupy na promocji -49%

O tej promocji, która jest w Rossmannach od dziś dowiedziałam się wczoraj z jednego z blogów. Od razu w głowie powróciła myśl o bronzerze. To nie jest dokładnie to, co chciałam, ale wypowiem się po testach. Na razie nałożyłam go dziś na kości policzkowe i jest ok :) Mając szafę Wibo/Lovely przed sobą przypomniałam sobie o korektorze Magic Pen. Zakupiłam wersję beżową. Powinnam już dawno zrobić jego recenzję. Obecnie mam jeszcze "stare" opakowanie, ale niedługo się przeterminuje i tak bym szukała czegoś nowego pod oczy. Za taką cenę skusiłam się ponownie na niego :D



Przy kasie dokupiłam skuszona przez pracownice tej drogerii do zakupu maski do twarzy przeciwzmarszczkowej, były też inne wersje :)

Zakupy z promocji -49%

Miss Sporty Ohh! So Tan So Fine Bronzing Powder kolor 002 Perfect Brunette-7,39 zł

Lovely Magic Pen nr 1- 3,79 zł

Po za promocją -49%

Rival De Loop Maseczka przeciwzmarszczkowa- 0,99 zł


Dlaczego tylko tyle? Po pierwsze-zbieram kaskę na majówkę :D
Po drugie po tej promocji będą jeszcze obniżki na kolorówkę do oczu i ust ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)