Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Lumpeksowo

Wczoraj zajrzałam do mojego ulubionego lumpeksu, gdzie ubrania  są wycenione na sztuki, nie na wagę. W piątki każda sztuka kosztuje równo 3 złote. Ruszyłam więc tam z rana i upolowałam 2 fajne rzeczy.






* Sukienka czarna w białe gwiazdki Atmosphere rozmiar 10. sukienka jest przezroczysta, ale w zestawie jest czarna prosta halka do założenia pod nią. O  dłuższego czasu marzył mi się ten wzór, więc za 3 złote to szkoda nie kupić.



* Śmieszna koszulka luźna na ramiączkach z papryczkami napisem "too hot to handle" uwielbiam takie dwuznaczne napisy na koszulkach. Kupiłam ją w celu noszenia na siłownię, lub po prostu na co dzień. Przyda się podczas upalnych dni. Jest w 98% wykonana z bawełny( bardzo dobrej jakości) oraz ma spore wycięcia pod pachami i swobodnie leży na ciele. Nie wiem co to za firma...

A Wy chodzicie po szmateksach?
:)

1 komentarz:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)