Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

W poszukiwaniu idealnego bronzera- Golden Rose

Od kiedy upadła mi moja paleta z Inglota a róż w brązowym odcieniu się skruszył, długo nie miałam dobrego bronzera. Ta sytuacja chyba dość szybko nie ulegnie zmianie :(
Nie zdecydowałam się ponownie na Inglota dlatego, że strasznie pylił- dużo produktu się marnowało.
Potem chciałam kupić bronzer z Sephory ale te 50 parę złotych i ogromna wielkość mnie odstraszyła.
Następnie pomyślałam o Golden Rose i tak stałam się posiadaczką 3 Colors Bronzing Powder


Nie mogę powiedzieć, że jestem z niego zadowolona. Dam mu jednak drugą szansę.


Eh...Chyba poszukiwania niedrogiego matowego bronzera jeszcze trochę potrwają

2 komentarze:

  1. jesli chodzi o konturowanie twarzy w ogole nie uzywam bronzera tylko ciemny korektor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł. Ja pomyślałam ostatnio, żeby nie kupować produktu o nazwie stricte bronzer, ale może rozejrzeć się raczej za pudrem matującym w za ciemnym dla mnie kolorze.

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)