Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 29 stycznia 2018

Po zdrowszej stronie 3

Cześć Wszystkim :)


Dziś trzecia odsłona postów, w których polecam fajne i zdrowsze produkty żywnościowe. Po wielu bataliach zdrowotnych, zainwestowałam własne pieniądze w badania na alergie i nietolerancje i dzięki temu dowiedziałam się, że mam nietolerancje na pszenicę, laktozę, drożdże, kawę orz orzechy coli. Dlatego też od czerwca 2017 nieustannie poszukuję produktów dobrych dla mnie do spożycia.






Jak tylko niechcący natrafiłam na instagramie na zdjęcie jogurtu z mleka kokosowego, który na dodatek można kupić w sieci sklepów Auchan to od razu tam pognałam. Co prawda 3,79 zł na promocji za jogurt to przegięcie, tym bardziej, że wyjściowa cena to ponad 4 zł, ale przynajmniej jest jakaś alternatywa. Kupiłam zarówno ten zwykły jogurt jak i ten widoczny na zdjęciu, czyli smak borówkowy jak i ananasowy i wszystkie są równie pyszne. Firma to Plant On i nie wiem czy można ją gdzieś jeszcze znaleźć.





Te krówki kupuję w Rossmannie i tam kosztują bez promocji 9,99 zł. Jest kilka smaków, ale mój ulubiony to toffi. Nie smakują one identycznie jak zwykłe krówki, ale są bardzo fajną alternatywą i mi smakują.










Kiedyś żelki to było życie, ale że syrop glukozowy pcha się wszędzie  itd. to wolałam wybrać coś lepszego dla mnie. Tak trafiłam na żelki Veri Beri, także kupione w Rossmannie. Ze wszystkich dostępnych smaków, lubię tylko te truskawkowe, ale to rzecz gustu. Ich cena to 5,99 zł, o ile nie ma promocji, choć teraz z tego co patrze na aplikacje to kosztują one teraz 4,79 zł. Co można zauważyć na zdjęciach, to jak same żelki wyglądają na opakowaniu a w rzeczywistości nieco się różni. Moim zdaniem w porównaniu wyglądają one mniej apetycznie na żywo. Jednak zawsze można zamknąć oczy podczas jedzenia :D.

I to wszystko na dziś. Takie posty będą pojawiać się cyklicznie, jak tylko znajdę coś godnego uwagi.

4 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć, że są takie jogurty w tej sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te żelki i krówki znam. Jogurt w dobrej cenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj byłam w lokalnym Auchanie i były tylko resztki tych jogurtów, więc chyba schodzą :).

      Usuń

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)