Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 1 stycznia 2018

Wróciłam

Cześć Wszystkim :)


Trochę mnie tutaj nie było, ale przeprowadzka, planowanie ślubu oraz remont i stawianie na nogi mojego biura było trochę czasochłonne. Nie ukrywam także, że ze względu na ogromną ilość blogów, które powstają tylko po to by zarabiać pieniądze lub czerpać inne profity znacznie zniechęcają do prowadzenia bloga. Za moich czasów (miałam blogi jako nastolatka, a za 2 miesiące skończę 30 :)) blogi miało się z czystej pasji, dla zabicia nudy, z powodu szukania znajomych o takich samych zainteresowaniach. Teraz to tylko oczekiwanie na darmoszki, produkty do testowania, rozdanie za rozdaniem i polecanie strasznych szmir, bo sponsor zapłacił. Blogów w starym stylu jak na lekarstwo.

Ja się nie dam. Mieszkam teraz w nowym gniazdku, które wspólnie z lubym uwiliśmy, więc rozpoczęłam kilka dni temu nowy rozdział w moim życiu. Szumnie to brzmi, ale tak jest. W związku z tym mam motywacje i różne tła do zdjęć:D

Także wrcam moi mili i życzę Wam szczęścia i zdrowia w Nowym Roku :) Już w tym tygodniu nowe notki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)