Łączna liczba wyświetleń

piątek, 5 maja 2017

Week check 30

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!

Dziś będzie dawno niewidziany week check :)


Pogoda w Warszawie 22 kwietnia


Dziwny wynalazek znaleziony również w Wawie


zdrowe śniadanie


Sukienka Anny Kary, które skradła moje serce jednak ma całkowicie gołe plecy więc dla mnie odpada. Sama zamówiłam inną, ale nie pokażę jej przed ślubem.


Zaliczyłam wtedy również targi kosmetyków naturalnych.


Teraz na serio zdrowy posiłek, czyli moje ulubione Salad Story.


Moja mama ma obsesje na punkcie tej firmy a najbardziej podobają jej się lodówki. Do mnie ona nie przemawia, jedynie czarny toster jest spoko, ale nie za taką kasę :)


Tutaj moje hybrydy na 4 dni przed ich zdjęciem. Wypróbowałam i teraz wiem już, że to raczej nie dla mnie. Miałam je robione w salonie.


Kartka, którą kupiłam z okazji 30 rocznicy ślubu moich rodziców. Uwielbiam te kartki z empiku. Napis mi się trochę rozmazał, ale pamiątka jest.


A bukiet sprawiłam taki, nie chciałam róż, tylko taki kolorowy na przekór pogodzie.



Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

1 komentarz:

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)