Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 21 maja 2017

CD Dezodorant lilia wodna, bez soli aluminium- recenzja/review

Cześć Wszystkim/ Hi Everyone!


Jak pewnie pamiętacie bardzo polubiłam się z dezodorantami Pony Hutchen. Mniej więcej w tym samym czasie kupiłam w Rossmannie dezodorant z firmy CD. Zapach to lilia wodna, czyli jeden z moich ulubionych. Dezodorant jest przezroczysty i zamknięty w szklanej buteleczce o pojemności 50 ml. Jest aplikowany tak jak dezodorant w kulce, przez co jest bardzo wygodny.

Producent twierdzi, że dezodorant ten nie zawiera: olejów mineralnych, silikonów, parabenów, barwników oraz składników pochodzenia zwierzęcego. Moje serce się raduje kiedy czyta takie rzeczy. Cały skład macie z tyłu na butelce, powiększcie zdjęcie.

W składzie jest alkohol co sprawia, że jeśli macie nawet mikro urazy pod pachą to po aplikacji będzie paliło mniej lub bardziej, ale tylko przez chwilę. Niestety te 24h, przez które dezodorant ma działać jest wzięte z kosmosu. Po pierwsze nie wiem, co miałabym robić aby przez 24h się nie myć. Po drugie niestety zaaplikowany z rana  nie daje rady już popołudniu...Testowałam go podczas ostatnich pierwszych ciepłych dni tej jesienio/wiosny i niestety nie czuję się komfortowo po jego użyciu. Po kilku godzinach... cóż... czuję, że śmierdzę. Niby śmierdzę więc jestem, ale jednak wolałabym śmierdzieć tą lilią wodną a nie moim własnym potem :D


Pewnie więcej buteleczek tego cuda u mnie się nie znajdzie, więc może wypróbuję Schmidt's.


Ten post jak i wszystkie poprzednie nie jest sponsorowany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobały Ci się zdjęcia? A może treść notki?
Masz pytanie? Z chęcią odpowiem.

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałaś/eś tak lub nie, to

zachęcam do zostawienia komentarza.

Pamiętaj! Jeśli krytyka to tylko uprzejma i konstruktywna.Pozdrawiam moich Czytaczów:)